19 aylık kızım var ve gündüz uykusunu kesinlikle tek başına uyumaz, yanına uzanıp memede uyur ama yanından kalktığım an uyanır ! Gece uykusuna da aynı şekilde geçer ama daldıktan sonra ben gidince uyumaya devam eder gece bir iki kez kalkar bir iki emip geri uyur kendisi🤷🏼♀️ Gündüzleri hiçbir iş yapamıyorum daha doğrusu birlikte yaparız herşeyi o uyuyunca bende mecbur yanında yatıyorum🤦🏼♀️Gece yatırdıktan sonra kalkıp işlerimi akşam yemeğini hazırlıyorum, çok yoruldum artık! Aynı durumu olan varmı merak ettim sadece… acaba ne zaman düzelir👀