Rabiaaa22 bacım benim oğlumda erken doğdu ama ilaçla anca 34 . Haftanın sonuna doğdu ıkındığında ağladığında iki kaşının arası şişip kızarıyor hatta morarmaya yaklaşıyordu Dr sordum zamanla geçer doğum lekesi gibi düşün dedi şuna 9 ay 12 günlük neredeyse kalmadı ama gebede Dr sor erken doğumlarda olur demişti bana ama seninkine bilemem hem üste kalsın belki bilen çıkar