Merhaba Canlar oğluma hamileyken Adetim geciktikten 17 gün sonra Ağrı’lı bir şekilde yerleşme kanaması Yaşadım ve İdrarım Koyu kahverengiydi idrar testi yaptığım zaman pozitif çıkmıştı .Bu ay yine Adetim 7 gün gecikti Az evvel idrar testi yaptım ve idrarım koyu kahverengiydi ama testim bu sefer negatif çıktı acaba kaç gün sonra tekrar test yapmam gerekiyor Bu şekil olup birkaç gün sonra testi pozitif çıkan var mı