Dygg Merhaba hanımlar 1 bucuk aylık bir kızım var malum havalar çok sıcak bizim oturduğumuz yer de hep 30 32 dereceler de seyrediyor sadece askılı zıbın ve çorap giydiriyorum ama üşür mü endişesi de var içimde sizler nasıl giydiriyorsunuz???
Nil614kara Dygg Bende zıbın ve corap bizim burasıda cok sıcak bide kızım hemen isilik oluyo ben bu şekilde giydiriyorum
Araseymen Dygg üşümez canım ama sen burnunun ucundan ve ensesinden üşüyüp usemedigini kontrol edersin.
Kerevizkafa OlgaArslan biz sadece bezle duruyoruz klima açıksa (26 derecede) bi adet çıtçıtlı giyiyoruz ama bn hep ince giydirdim ilk 1 ay yine çok boğmadan iki kat giydirdim ve ocak ayıydı bu arada biz antalyada yaşıyoruz ve oğlum 6 ayda hiç hastalanmadı nasıl alıştırırsanız öyle gider 1 ayı gecmiş siz nasıl giyiyorsanız onada öyle giydirin ama daha ilk 3 ay gecmediği için gaz problemi olabilir klima falan acıyorsanız kesin çorap giydirin derim
CananErkan Dygg bende sadece zıbın ve çorap giydiriyorum. Çoğu zaman geceleri de bu şekilde yatırıp üstünü ince bir müslin örtü ile örtüyorum tepine tepine onu da açıyor. Az bi kalın giydireyim hemen isilik oluyor vücudu.
Umitemre Dygg ya bu konu beni hep tedirgin ediyor nasıl giydircez bizim ev 26-27 derece oluyorbende çıtçıtlı badi giydiriyorum neden çorap giydiriyorsunuz onu anlamadım sıcak sonuçta
Kerevizkafa Umitemre ilk 3 ayda gaz problemi oluyor o yüzden 3 aydan büyükse veya gaz problemi yoksa giydirmenize gerekyok mesela biz giymiyoruz
aybukemom Dygg urfada yaşıyorum evin içi 30 derece dışarısı kırk derece . İçerde penye pijama tişört giydiriyorum içine de çıtçıtlı atlet . dışarda şort askılı elbise türevi şeyler