Lokum03 ben aynı sorunu yaşıyorum bebeğim 2 ay 18 günlük bizimde değerler düşük çıktı sol kalçada bahsettigin pavlik bandaja basladik bı kaç gün önce biraz zor oluyor bende çok kötü oldum hergun agldm ama bin şükür rabbim beterinden korusun kalça çıkığı bir kas iskelet sorunu ve erken tedavi ile kesin olarak iyileşir pavlik bandaj iyi sonuçlar veriyormus biraz sen yorulucaksin o kadar moralini bozma düzelecek bebeklerimiz Allah'ın izniyle