Merhaba kızlae bebeğim bugün 4 aylık oldu iki gündür kakasını yapamıyor ve bi kaç gündür gazı çok kötü kokmaya başladı sanki büyük bir insan yapıyormuş gibi oluyor. Sizce bu normal mi sadece anne sütüyle besleniyor. Daha önce böyle olmuyor du acava bağırsakların da sorun olabilir mi? Yoksa ben mi evham yapıyorum 😂