Arkadaşlar merhaba ben bu hapı 1 aydır kulanıyorum adet oldum kanamam çok oldu temizlendim adetten ama hala adet kanı gibi kan geliyor napacam bilmiyorum sağlık ocağına yazdım normal dediler hep böyle sürer mi siz de oldumu böyle bir durum insan eşine de mahçup oluyo napacam bilmiyorum 😑