Merhaba güzel anneler. Kızım 17 aylık ve ilk kez onu böyle görüyorum. Çok halsiz. Normalde öğlen uykusu dışında oturduğunu görmem ama dünden beri yere yatıyor dinleniyor. İştahı da kesildi. Birkaç gündür ateşi var gibi ama ölçüyorum hep 36.9 çıkıyor. Daha fazla yükselmedi çok şükür. Diştendir diye düşündüm. Başka bir sıkıntımız yok şükürler olsun ama kafama çok takıldı halsizliği. Kansızlıktan olur mu acaba? Geçen haftada çok sık takılıp takılıp düştü. Vitamin ve kan değerleri yüzünden olabilir mi? Doktorumuzdan randevu aldık yarına ama içim rahat etmiyor zaman geçmiyor. Önemli bişeyi yoktur inşallah.