Dzz 1 aylık bebeğinizi dışarı çıkartırken nasıl giydirmek gerekiyor özellikle bu havalarda anlamıyorum yardımcı olur musunuz??
Sedaahmet Dzz benim kızım 37 günlük. Adanalıyım. Altına askılı çıtçıtli zıbın, üzerine de alt üst uzun kollu takım giydiriyorum ama takımlar ince, kalın degil yani. Ama artik havalar iyice ısındı, kısa kollu zıbın giydirecem sadece artik.
Dzz Gencanne52 yaa ben daha yeni evde tek zıbın giydirmeye başladım hep üşütür diyorlar diye korktum baktım çocuk sıcaktan duramıyor 🙄
kevsergoktas Kendi giydiğin gibi yada sadece bir kat fazlası bana böyle demişlerdi 11 aylık oğlum hep kısa kolluyla gezdi sadece dışarı çıkardığın saatlere dikkat et güneşten dolayı