6 buçuk aylık kızım son zamanlarda aşırı aşırı bana bağlı oldu. Evde ikimiziz arkamı dönsem ağlıyor hiç bi iş güç yapamıyorum lavaboya zor gidiyorum. Kendi kendine yarım saatte olsa oyalanırdı oyuncaklarla. Şimdi asla. Oyuncakları veriyorum oyun halısına yatırıyorum arkamı döndüğüm an başlıyo ağlamaya. Kayınvalidemlere gidiyoruz kalabalık ortam. Biraz etrafa bakıyor oyalanıyo en fazla 10 dk. Sonra yine ağlıyo bana gelmek için. Evde de babası geldiğinde de yine en fazla onda da 10 dk. Bu durum bu aylarda normal mi geçici mi çok bunaldım yemek yapmak duşa girmek vs hak getire zaten 😭🤦🏻♀️Zaten meme bağımlısı aç olmasa bile sürekli sürekli emmek istiyo 😕