Benimoykum kesim yerinin sahibi bu olayı üstlenip,elinden geldiğince hijyenik ve müşterilerin iç içe olmasına önlemeli.
maske dağıtmalı ve devamlı olayı müdahale etmeli ki kesecek olan kasaplarıda bir temiz seçmeli..
zaten bu bayram kanlı ve kalabalık bir bayram oluyor mümkün oldukça kalabalık tutmamalı insanları..
kesime sıraya sokmalı ve saat vermeli ki herkes birden olay yerine yıkılmasın..