Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 8 günlük özeldeki doktor d vitamini vermiş eşim aldı ama nasıl kullanıldığını sormamış sağlık ocağı da d vitamini verdi ama 16 günlükken başlamamı söyledi. Hangisini nasıl kullanmalıyım direkt olarak ağzına mı vermeliyim bilgisi olan yardımcı olabilir mi?