Herkese merhaba çok merak içinde olduğum bir durumu yazacağım şimdi; kızım 11 aylık bir gün babannesindeyiz ve babannesi kızıma kendi videolarını açtı, işte gülerken değişik sesler çıkarırken vs. Birden ağlamaya başladı kızım acaba korktu mu yada ne oldu çok merak ediyorum evdeyken aynaların önünde oynar kendine, bana bakar ama telefona niye öyle yaptı aşırı merak ediyorum ya başına gelen var mı acaba🌷