1 aylık bebeğimin bir haftadır tüyleri dökülüyor. Her gün banyo yaptırıyorum ama yine de yüzü gözü tüy içinde ağzının kenarında görüyorum bazen. Görmediğim bir anda yuttuğu bile oluyodur. Arkadaşlar ne zaman bitecek bu dökülme? Yutması problem olur mu?