Yelizduru Bebeğinde besin alerjisi olan anneler aşılarınızı düzenli yaptırdınız mi???? sanırım asilarda tetikliyormus alerjiyi 2 aylık kızımın bugün asiisi vardi yarın alerji doktorumuza sorup ona gore yaptiricam aşıyı
Deletedmom423 Yelizduru benim bebegimde alerjik aşılarını yaptırdık 7 aylik ama ben asilardan kaynaklandigini düşünmüyorum… zaten benim doktoruma kalsa sezeryan doğumdan oluyormuş alerji yada genetikmis ama ben hiç birine inanmıyorum tek sebebi hormonlu gıdalar hamile iken kullanılan ilaçlar yani bana göre öyle
Yelizduru Deletedmom423 bana gorede yediğimiz hormonlu ve katkılı gıdalardan oluyor son zamanlar cevremde çok duyuyorum çünkü..asla asiya karşı değilim ama gecikmeli yapılması alerjinin geçmesinde katkısı oluyormuş diye duydum