El ve ayakları soğuk olabilir bu kan dolaşımıyla ilgili bir durum bebeğin üşüyüp üşümediğini el ve ayaklarından anlayamazsınız havalar çok sıcak bunalmasın minikler. Göğsünden ve ensesinden anlayabilirsiniz üşüyüp üşümediğini. Şubat ayında doğdu oğlum hiç kalın giydirmedim ve hiç hastalanmadı çok şükür dayanıklı soğuğa. Bir kere doktora giderken annem kotunun içine pijama altı giydirmisti doktorum muayene ettikten sonra tekrar giydirirken çocuğu tek kat giydir bir daha görmek istemiyorum çift kıyafet bebekleri rahat bırakın dedi. O da son oldu zaten annem söyleyemiyor artık 😂