Sinem26 Kızlar oglum 2gundur ateslı bı cıkıyo bı ınıyo en son dun gece 40.5gorunce acıle gıttık kadın ıdrar testı kan testı yapmamız ıcın 36saatı gecmesı gerekıyor dedı bogazı kulagı temız. Dedı korana testı yaptı bugun cıkacak dua edın cıkmasın bır hafta once hastaneye gıttıdık boynundakı beze ıcın ya ordan kaptı annelerın duası kabul ılac verdıgımde ıkı saate anca dusuyor atesı sonra tekrar yukselıyor basına gelen varmı korana olanların ateslerı ılacla dusuyormu
jolene Sinem26 allah şifa versin. Bizim ateş de 39,5 lardaydı ama kanda enfeksiyon çıktı. Korona temiz çıktı, ama ateşliyken 3 gün düşüremedik. Serumla anca 37,5 a düşüyordu
MaviNil Sinem26 öncelikle geçmiş olsun. Corona testini şüphelendikleri için değil ateşli hastaların girişi yapıldıktan sonra mutlaka teste tabi tutmak zorunda oldukları için yapıyorlar. Diş yüzünden ishali ve ateşi olan 25 aylık kızıma da yapmak istediler. Gerekce olarak zorunda olduklarını söylemişlerdi. Ama ben herhangi bir viral enfeksiyonu var mı diye test istemek için giriş yapmak zorundaydım ateşi düştüğünde gittim bize yapmadılar. Sonuçlar cıkınca içiniz rahat edecektir: ancak neyin üzerinden 36 saat geçmesi gerekiyormuş o kısmı anlayamadım
Sinem26 MaviNil belcıkadayım canım kan ve ıdrar testının yapmak ıcın dedım alın bakın yok dedı uc gun olması lazımmıs bızı eve yolladılr sabah yıne oglumun atesı 40cıktı inliyodu sabah uyandıgında fıtıl verdım dustu 38e bısey yemıyor ekmek versem cıgnıyo gerı cıkarıyor acama bogazına ıyı bakamadımı kı kadın sankı anjın gıbı allahım ıns corana degıldır kadın bogazı az kırmızı dedı sızede cok gecmıs olsun 1.
Sinem26 Semrakrhn38 amın cok saolun valla cok korkuyorum hıc oglumun atesı bugune kdar 40olmadıydı allahım evlatlarımızla sınamasın evden dısarı cıkmıyorum kaptıysa bır hafta once hastanede kaptı 😔
Semrakrhn38 Sinem26 kizimin ateside 39.1 di en yuksek ondada enfeksiyon cikmisdi kanda belki enfeksiyondandir
Sinem26 Semrakrhn38 bakalım bugunde devam ederse ates yıne gıdıcez acıle ozamn kanına ıdrarına bakıcaklar gıtmısken bakın demı benı ıkı kere hastaneye sokuyolar onada ayrı bı sınır oldum ateslı ateslı yolladılar