LadyMarmalade içerisinde damlalıkta var ancak ben fısını kullanıyorum. Emziriyorum, biraz zaman geçmesini bekliyorum, kusarsa çıkarmasın diye, daha sonra ağız içine 1 fıs yapıyorum. Tok olması gerekiyor. Verdikten sonra mutlaka biraz balkona çıkarıyorum, güneş alsın diye. Ellerini bacaklarını güneşe tutuyorum.