Sedanur_Yaprak Hamımlar benım sutum kesıldıgı ıcın mama kullanıyorum doktorumuz 5. Ay bıtımınde ek gıdaya baslayabılırsın dedı sızce sımdıden yogurt gıbı seyler vermelı mıyım bı fıkır verır mısınız