Buketvebade Hanımlar 4.5 aylık oldu kızım mama ile besleniyor çok az çünkü sütüm doğdu doğalı mama yiyor aralarda emziriyom okadar şimdi bu mama kutularının üstündeki ölcekler çok fazla geliyor daha kızım 120cc zor içiyor oda 5 saatte bir genelde 5 saatte bir 120cc veriyorum yani doğru mu veriyorum az mı bilemedim sizler nasıl bir rutin ayarliyorsunuz bu arada 3350 kilo doğdu şuan yaklaşık 6 kilo galiba
melissaserkan Buketvebade benim kizim 3 aylil 180 içiyor ayrica 3 saat de bir içiyor bence bunu bebegininin yeme süresinden anlarsin yada bitince aglamasinda
ZeynepAdam Buketvebade benim kızımda 4,5 aylık 3 saatte bir emziriyorum üstüne 100 cc mama veriyorum eğer emzirmezsem hiç 150 cc yi rahat içiyor. Kullandığım mama çabuk açıktırıyor çoğu zamn bazen 3 saati zor yapıyoruz :)
Su-1 Kızım 3 buçuk aylık çok sık acıkıyor saatini bekledigim zaman kıyameti koparıyor dr sorduğumda istedikçe ver demişti şuan 90 cc içiyor 3 saat dolmadan tekrar istiyor geceleride arada 120 cc veriyorum benim kızım iştahlı ama öyle aman aman bi kg şu yok ayına gore normal verdiğin cc normal ama 5 saat fazla gibi geldi nasıl dayanıyor kuzun ama canını sıkma doktoruna danış her bebek iştahlı olucak diye birşey yok sağlığı yerindeyse bugün 90 cc içer yarın 120
Buketvebade Su-1 evet canım Arada emziriyom ama sık sık verince de yemiyor maalesef mesela 3 saatte bir versem yemiyor bende 5 saat içinde birkaç defa emziriyom sonra acıkınca 120cc zor içiyor
Eee Benim kizimda 4 bucuk aylik canim biraz istahli 9 kiloya yaklastil nerdeyse 3 saati zor ediyoz 135-150 cc veriyorum