IYK Merhaba kızım 5.5 aylık yavaş yavaş tadımlar yapıyordum dün şeftali püresi verdim bugun de kabız olduğu için çok ağlıyor ne yapa bilirim tecrübeli annelerden fikirlerinizi ala bilir miyim ?
Kuzuannesi IYK seftali kabiz yapar muz oatates. Bunlarin icine zeytinyag atin. Ben her verdigimin icine zeytinyag atiyorum ve bol bol su iciriyorum biberonla sevmiyorlar kasikla su icir muhakkak
Semrakrhn38 IYK suyunu bol icir hoşaf yapip icirebilirsin suyunu kaysi yedir zeytin yag sur kulak copuyle poposuna uyari ver zeytinyag verebilirsin biraz . milupa erik pureleri var ben kizima hep ondan kullandim cok ise yariyor dene
Deletedmom388 IYK Kayısı kaynatıp suyunu içirebilirsiniz,o kızımda çok işe yarıyor.Kalan kayısıları da blenderdan geçirip püre olarak veriyorum arada bir kolayca yapıyor tuvaletini
IYK Kuzuannesi zeytinyağ kaşık ile verdim şimdi erik püresi verceğim içine zeytinyağ damlatıp versem oda olur mu ?
Kuzuannesi IYK evet evet ne verirseniz zeytinyag koyabilirsiniz bir zarari olmaz ek gidada yapmak lazim. Elma bile versen zeytinyag koy canim ve bol bol su icir gun icerisinde surekli kasik kasik ver
IYK Semrakrhn38 şimdi erik deneyeceğim olmassa kayısıyıda denerim kulak çubuğla poposuna sürdüm bir kaşıkta direk ağzına verdim inşallah iyi gelir çok teşekkür ederi 🙏
Semrakrhn38 IYK insallah canim ben cok cektim kabizlikda poposu catlamisdi zorla zorlaya yavas yavas basla ek gidaya bi anda sindiremiyolar .
IYK Semrakrhn38 çok şükür iyi geldi yavas yavas veriyordum ama büyük ihtimalle şeftali yaptı kabız canıö
Cemremmmmm IYK fazla vermis olma ihtimalin yuksek tadimlarda sadece bir cay kasigi kadar vermelisin ve icine bir cay kasigida zeytin yagi atmalisin.simdi siringan varsa 2ml zeytin yagi yoksa bir cay kasigi kadar ver rahatlatir.
IYK Cemremmmmm birer kaşık veriyorum zaten ama şeftali yapmış ola bilir kabız yapıyormuş herhalde zeytşnyağı şükür işe yaradı rahatlattı 🥰
Mehtap2655 Eelif24 hayir atmiyorum atan varmi bilmiyorum ama icmek istemezse cok azicik tatlandirabilirsin 🥰