Arkadaslar merhaba.
Benim oglum mamayla besleniyor su an 4 bucuk aylik neredeyse 1 aydir uyku esnasinda mama icirebiliyorum uyanikken asla mama yemiyor neredeyse tum mamalari denedim biberon bile degistrdm fakat aynisini yapiyor yine. Bu durumu yasayan var mi varsa naptiniz fikir verir misiniz doktora bile gtrdum bi problem yok diyor anlamiyorum