Btlbrssk benim.kizimdada catlak olmusdu ama 5 aylikken kullandigim kremleri soyleym eczaciya sorsun olursa kullanin iyi yapmisfi bide biz suya otutturmusdk sabah aksam 15 gun sizde poposu suya deysim kuvetinizin icine biraz su koyun yatirin kafasinin altina bisey koyun yani anlatabildimmi yanlis bisey soylemeyim poposu suya değsin hametan - fito krem - anestol kullanduk.