Bebegimcanim Anneme ve babannesine gittiğimizde beraber yatmak zorunda kaldık şimdi ayrılmıyo benden kendi yatağında yatmıyo hep ağlıyo 9 aylık yanıma almadığım sürece uykusuzuz napcam ya ne güzel uyuyodu yatağında 😔