Hakcjrks Dün bebeğim huysuzlanınca doktora gittik 53 günlük bu arada.Tahlileri kontrolü temiz çıktı.Doktora atak haftası diye birşey var mı dedim ondan mı huysuz dedim.Öyle bisey yok dedi 🤔