Esmaselma Sevgili anneler kızım doğdu doğalı vücüduna daha hiç lif kullanmadım yada başka bişey. 3.5 aylık olduk bu arada Az önce banyo yaptırdım ama sırf vücut şampuanıyla yıkadım her zaman ki gibi. Bir sürü lifi var ama kıyamıyorum vücuduna sürmeye. Böyle de temiz olduğuna emin olamıyorum. Sizler vücut temizliğini nasıl yapıyorsunuz
Alyanur Eylul2018 bende onu kullaniuorum yumusacik hemde masaj etkisi goruyor vucudu ben cok memnunum
Baynimir Esmaselma muslin agiz mendilini kopurterek kullandim birkac kez ama genel olarak bir sey kullanmiyorum elimle kopurtuyorum.
Hazelika Esmaselma doğduğundan beri annemin ördüğü sakallı ipten yapılmış lifle temizliyorum 8buçuk aylığız, yumuşacık oluyor zaten siz de öyle bi lif kullanabilirsiniz
Hazelika Bssrr https://www.hobium.com/urun/detay/kartopu-zebra-kf960?gclid=Cj0KCQiAjZLhBRCAARIsAFHWpbGsXxaKtB-9LzhsqC3Y2siBokFSMorjn1iT8ouvT6OA7JMWIN0nRxYaAn22EALw_wcB burdakinin aynı renginden kızımın lifi💫 google’da aratırsanız görsellerde lif modelleri de var
BalyanakAlpTuna Esmaselma puffy ipiyle küçücük lif örmüştü annem .doğduktan sonrada kullandık şampuanıyla üzerine gezdiriyorduk hala lifliyorum zaten bastırmadan üzerinde gezdiriyorum rahatlıyor diye düşünüyorum 💞
Esmaselma [bilinmeyen] Çok beyaz tenli birde kızım hemen kızarıyor vücudu. İlk sebamed almış oldum ama hiç memnun kalmadım. Kullanmak istediğim marka da mustelaydı. Bitsin elimdeki onu kullanıcam.
Nnzhktt Esmaselma ben sadece tülbentle yıkadım bi kaç kez o da döküntü derileri gitsin diye bence hiç gerek yok life cildi alerjim yapabiliyormuş