Dunyamsensn2008 benim oğlum da 15 aylık. Daha geçen hafta alt yan kesici dişini cıkardi. Bizimde şuan 8 dişimiz var. Oglum diş cıkarirken ateşi en fazla 37,5 oluyor. Bi kac defa yine hasta olmuştu, ateşi 39 a kadar cıkmişti. Gece acile gitmiştik. Ateşi bi düşüyor bi çıkıyordu sürekli. Doktor diş bu kadar ates yapmaz demişti. Boğaz enfeksiyonu var demişti, ondan atesi yükselmiş. Antibiyotik vermişti. 3 gün kullan sonra birak demişti.