Ayparemmmm 16 ile yattik 1 hafta kadar hastanede ışık tedavisi gördü ama ben acemilik cocugu tutamadım emziremedim diye 1 hafta kaldık hastanede (bebeğim erken dogum ile 33+5 te dunyaya geldi, o yuzden ememiyordu cok zorlamıştım 🙁) eve çıktığımızda yine yüksekti 15ti ama ben kendim hep emzirdim alarm kurup kurup kalktim, uzayan sarılık oldu bizimki ama 60. Gün-de tamamen sarilik gitmisti. bitti sukurler olsun suan 6 ayligiz 😍