Prenses-annesi1 Kızımı doğduğundan beri emziriyorum geceleri sadece mama vermeye başladım yatarken ama çok huzursuzluk yapıyor mamayı vermeden önce verince susuyor acaba süt azalır mı geceye doğru sabah kalkınca dolu dolu oluyo göğüslerim ve tüm gün memede nerdeyse
Woody Prenses-annesi1 bunu ben de merak ediyorum. Sabah sağıyorum biraz. Yatmadan önce onla destekliyorum. 1 haftadır bu sorunu yaşıyorum. Kaç aylık acaba bebeğiniz? 3. Ayda süt azalabilir vs dediler çevremde
Deletedmom278 Prenses-annesi1 Şöyle gündüz surekli hareket halinde olduğumuz için ve ya sürekli emzirdigimiz için dolmasına pek musade etmiyoruz haliyle dinlenmek uyumak sütün artmasına yardımcı oluyor o yüzden gece 2 saat kadar bile yatsanız süt üretimi fazlalaşır.
Prenses-annesi1 Ebruli101 bende duymuştum bunu ama emerken ağlıyo geceleri mama veriyorum sakinleşiyo hemen
Prenses-annesi1 Woody daha 1 aylığız memede ağlıyo az geliyor sanırım öyle düşünmeye başladım çünkü mama verince içiyo ve rahatlıyo uyku moduna geçiyo direk
Zeynep1208 Woody süt azalır değilde vücut alışıyor ve ihtiyaca göre süt üretiyormuş. İlk zamanlar olduğu gibi doluluk hissetmemek ya da süt akmaması normalmiş. Bende 3. Ayda sütüm gitti sandım ve emzirme danışmanına danışmıştım 😊
Prenses-annesi1 Deletedmom278 ne mümkün yatmak 🙄 sürekli memede yatrsam bile hemen kalkıyo gaz problemimizde var 😑
Woody Prenses-annesi1 gün içinde sürekli sağım yapmaya çalışın. Hem birikeni bir öğününde eşiniz denkaşıkla, şırıngayla, biberonla hangisini tercih ederseniz verebilir. Siz dinlenmiş olursunuz.
Nurcan03 Aklınızda bulunsun gece ve gündüz anne sütünün içerikleri farklı oluyor bu nedenle yatmadan evvel verecekseniz imkanınız varsa akşam sağın sütünüzü. Gece sütünde bebeğin uyumasına yardımcı maddeler daha fazla oluyor.