Deletedmom090 benim kızım maalesef uykuyu seven bir bebek değil hatta nefret boyutunda. Buna rağmen çok faydasını gördüm. En azından rutin oluşturduk. Uykuya geçişlerimiz ağrısız oluyor hemen uyuyor. Uyumamak için çok direnirdi kavga ederdik 3 aylık bebeyle 😁. Şimdi saniyeler içinde gidiyor. Bu bile yeter bence.