Ebruli101 SevdaNurumm ben aldım canım on gündür falan kullanıyorum koku yapmıyor o yönden iyi damlatmyo da ama dışarıya götürdgmde az bi akma oluyor oda neden cözemedim
Buraknannesi Yaklaşık 3 aydır kullanıyor oğlum gayet memnunuz koku akıtma gibi bir sorunla karşılaşmadım ben tavsiye ederim
Ebruli101 Buraknannesi dışarıya giderken kapağını nasıl kapatysnz hafif de olsa bi su geliyor bizde anlayamadım sebebini
Buraknannesi Ebruli101 bir kere cevriliyor zaten kapağı da iç kısımdan mi tam oturmamis acaba silikon olan kısım orayi bi kontrol edin isterseniz ben su akitma gibi bir sorun yaşamadım