Ebruonur Size uzak ama biz Medicalpark’ta Arda Bozgül’e gidiyoruz ve çok memnunuz.Herşeyi detaylı anlatıyor,önümüzdeki bir ay içerisinde karşılaşabileceğimiz durumlarla ilgili bilgi veriyor ve ne yapmamız gerektiğine kadar açıklıyor.Üstelik istediğimiz zaman da kendisine ulaşabiliyoruz,çok yardımcı oluyor.Aynı zamanda çok rahatlatıcı bir doktor,birkaç problem yaşadık bebeğimizin sağlığıyla ilgili hep bizi rahatlatıp destekleyerek atlatmamıza yardımcı oldu.