Bebeğim bugün 4 aylık oldu bir aydır meme reddi yaşıyorduk ama artık hiç emmemeye başladı Çok yoruldum yapmadigim şey kalmadı süttüm azaldı o kadar uzuluyorumki artık ne yapacagimi bilmiyorum .. ilk 2 aylık olduğu döneme tekrar dönmek ıstiyorum emiyordu tadını çıkaramadım 😥😥😭 içimi dikmek istedim önerilerinizi de alabilirim hala bir umut emer Die de kendimi kandiriyorumm