MadCat bende bir çözüm bulamadım ne ilaca nede icirmeye kaç tane oldu ilaç deniyoruz hem iciremiyorum icirdigimi kusuyor, kusmadigi sancı ağrı yapıyor kafayı yiycem bizimkide anemi derecesinde resmen agliycam valla başka çözümü yokmu bunun evde ferifer var ferrum var ferro sanol var ferromixin var valla