delibirhatun benim kızımda şuan 4 ay 25 günlük emziğini tutmayı keşfettiğinden beridir onunla oynayıp duruyor bi emiyo bi cıkarıyo ellerıyle gozlerını ovusturuyo hep epeyce sallıyorum uykusuna dalması ıcın🤷🏻♀️ 2 gündür uyudugunda emzigini agzından yavasca almaya basladım en azından emzigi dustugunde uyanmıyo sımdılık, yavas yavas emzigi bıraktırmak ıstıyorum ama bakalım ınsallah gece emziğinin ağzında olmadıgını farkedınce bi mızmızlanır gibi oldu bende hıc sallamadım pispis dedim biraz sonra yine uyumaya devam etti 🥴