tosbikannesiii selam canım, bebeğim şuan 1ay 12 günlük bende sezeryan oldum ve göğüs ucum yoktu ve süt çok azdı bebeğim sarılık oldu.
diyeceklerimi yaparsın inşallah emzirme eğitimi aldım hastanede.
öncelikle silikon gögüs ucu ve manuel bi pompa al canım,
önce bi şırınga kadar süt sağ sonra bebeğini emzirme pozisyonu al gögüs ucunu tutmasını sağlamak için yandan şırıngayla az az süt ver o şekilde emmeye başlayacak emdikcede süt gelecek üzülme günden güne çoğalıyor