Cansuu1 3 iğne vuruyorlar. Pipinin sağına soluma altına. Emzirmeye gönderiyorlar o sırada uyuşuyor orası. İlk iğnede ağlıayacak diğerlerini hissetmeyecek. Sonra hep beraber içeri giriyorsunuz tabi isterseniz. Kollarından bacaklarından tutuyor herkes. Emzik kullanıyorsa emzik verin. Yoksa onu sıkmalarından rahatsı olur. Tepesinde müzik kutusu vardı onu izleye izleye oldu. Anlamadı hiç bişey. Eğer doktorun sünnet yapacağı masanın tepesinde müzik kutusu yoksa evde ilgisini çeken bişeyler getirin hissetmiyor acıyı ama kollarını bacaklarını çekmeye çalışmasın. Sünnetten cıkınca uyudu evde de uyudu bir de uyandı baktık çoktan çişini yapmıştı