Merhabalar bizde 4 buçuk aylığız ve benimde lekelenmenin dışında adet olmadım. Ve korkuyordum açıkçası hamile kalırım diye. Annem lekelendiğimi duydum da sütün seni neden korumadı ki fln demişti. Bende adet olmayınca strese girmiştim. Bir nebzede olsa 1 seneye kadar olmuyo oluşu şuan rahatlattı biraz.