Seyma_52 1 yaşında oğlum var henüz kesebilmiş değilim. Sizin için çok erken diye düşünüyorum. Doktorumuzun görüşüne göre eğer gerçekten acıktığı için uyanıyorsa ihtiyacı vardır. 18 aya kadar gece ihtiyacı olduğu sürece besleyebileceğimi, 18 aydan sonra tuvalet eğitimine de alt yapı oluşturabilmek için yavaş yavaş kesmem gerektiğini söyledi.