Kızlar ilk dişimiz daha gelmedi ve bu 2 gece bebeğim derin uyumasada normalde uyurdu her gece ağlıyor aralıklı uykuda jel sürüyorum mutlaka rahatlasın diye.. Bunu yaşayan varmı aşırı huysuz ve ağlamalı. Sizce kaç güne gelir? 🥴 Öb iki dişi çok beyaz ve üste doğru gelmiş