mrvyldz canım emerken süt ağzına az geliyor, biberonla daha fazla geldigi icin emzirdikten sonra tekrar biberon istemesi normal. Yani biberona alişmış bebeginiz. Benim kızımda 36 günlük. Bazen aç olmasina ragmen emmek istemiyor. Ne kadar zorlasamda almıyor bazen. Bende biberon vermiyorum, çünkü biberon versem ona alışacak. 🤷♀️ ama sonunda cok acıktiğı emiyor mecbur. 😁