jolene Yarim0307 bizim ateş 39 lardaydı. Ateşle birlikte kırmızı döküntüler oluştu. 3. Gün sonu ateş düştü döküntüler de kayboldu. Önce 6. Hastalık sandılar ama kanda enfeksiyon varmıs. Antibiyotik tedavisi ile geçti
Koalammm Yarim0307 yok canım 6.hastalık değil bu ateş oldu mu ? Bizde de böyle ateşten sonra döküntü oldu üç gün boyunca ardına diş patlattık
Deletedmom381 Yarim0307 bizde olduk, 1 haftaya geçiyor . Vücut kızarıklık döküntüleri kendiliğinden gitti.
Gulsum Yarim0307 bizdede olmuştu doktor karadutlu Bi siprey vermişti agzına sıkamm için bide vücüdu için krem
Yarim0307 Esra1986 ben götürdüm az önce boğaz enfeksiyonu dedi 6. Hastalık değilmiş yani benimkinde sivilce gibi değil ama kızarıklık var oda ateşten olabilirmiş normalmiş
Koalammm Yarim0307 oww geçmiş olsun diş ateşi çok cıkmaz evet 39-40 görürsen doktor enfeksiyon olma ihtimali çok yüksek demişti bize
Elif-ecre Biz de iki hafta önce yaşadık. Üç gün boyunca 39 larda seyretti ateşi. Ve o hastalıktan sonra emmeyi bıraktı kızım. Şu anda tam 8 aylık 😞😞😞
espalp Yarim0307 6 aylıkken oldu. 72 saat ateşi hiç düşmedi ve çok dirençliydi. 40’a kadar çıkmıştı. Ateş düşünce üç gün kırmızı döküntü oldu o da vücudunda gezer gibiydi. Bir gün göbek ve sırt. Diğer gün boyun ve yüz. Son gün kol, el , ayak. Sonra bitti