Merhaba Güzel Hanımlar,
Lohusa sendromunu atlattım da bakımsızlık sendromunu atlatamıyorum. En başta Doğumdan sonra saçlarım hızla dökülmeye başladı. Hormonların değişmesiyle bunu bekliyordum ama çok fazla dökülüyorlar. Kısacık kestirmeme rağmen hiç azalmadı. Sizde de aynı süreç oldu mu? Aynı şekilde 3 ay oldu ama yüzümdeki lekelenmeler de henüz geçmefi ☹️.
Kendimi iyi hissetirecek, elime yüzüme nur getirecek 😊maske bakım önerileriniz var mı? yoksa kendimi çuval gibi hissetmeye devam edeceğim🤧