Arkadaslar merhaba oglum 23 aylık hersey normaldı gecen haftaya kadar hıc bısesı yokdu etrafında buyuk kucuk cocuklarla normal gecınırdı, gecen haftadan snr yanında cocuklar oynarken az yuksek ses cıkartsa yada ıkı cocuk bısey paylasamayıp aglasa ınanılmaz derecede aglıyor yanı içini ceke ceke içine içine aglıyor derler ya o sekılde bana sarılıyor boynıma yapısıyor ensedekı saclarıma tutuyor cekıyor ses gurultu devam etıkce bazen banada vuruyor hıc yapmazdı yere koyamıyorum basmak ıstemıyor bana tırmanıyor yanına nır cocuk yaklassa arkama saklanıyor tsortumu cekıstıyor. Aglaması benı cok uzuyor yanı hıc ole aglamaz normal bebek gıbı aglardı kendını sıkarak ıcerlenerek kıpkırmızı oluyr. Annem sana demıyorlar ben yanımdayım korkma dıyorum ama nafıle. Hıc yuksek sesle bır olaya sahıt olmadı, sadece gecen hafta hastaneye gıtmem gerekdı evde uyuyordu yakınım yanına geldı 2 saat uyumıs uyanmıs cok gecmeden babası geldı ardından ben, ama uyanında aramamıs bızı aglamamıs, onun oglu ıle oynamıslar. Ondanmı oldu bılmıyorım.Yakınımızın oglu ıle sureklı oynarlar ona bıle yakasmıyor bana yardım edın ne yapayım nasıl davranayım. Sızlerde oldumu bole durımlar