feldspar 3. Aya kadar dalın yenidoğan kullandım çok memnunum büyüdük diye yeni doğan almayım uygun olsun dedim sadece 1 kere komili almak gibi bir hata yaptım hemde 4lü paket fena bişeydi hem küçücük hem incecik kullanamadım bıraktım kendim kullandım . Artık canbebe kullanıyorum yenidoğan değil ama suda yıkıyorum silmeden hoşuma gitti.