Kizim 3 gun kuvezde kaldi orda biberonla beslediler hep vurus var diye benim emzirmeme izin vermediler 3 sonra verdiler kizimi eve getirdik beni emmiyor biberonla sagip veriyorum iciyor napicam birde uyanmiyor mememi tutmuyor ac mi tokmu anlamıyorum tecrubesizim napicam birde sezaryan oldum yardim edicek kimse yok yardim edin lutfen