Nesli0504 2 aylık bebeğim var geçen gün ne olur ne olmaz bulunsun diye doktora ateş düşürücü yazdırmak istedim parol yazmış kullanan var mı ??? Ben calpol verir diyordum ama parol hiç duymamıştım genelde bebeklere calpol verilmiyor mu ??
Nesli0504 Sibel5258 hımmm iyi o zaman cuma günü aşıları var bende özellikle o yüzden istedim ne olur ne olmaz diye