11_BB ıslak mendil kullanmayın dediler bana da ama ıslak mendil kullanmadan da olmuyor. Kapalılık durumuna göre doktor actirin dediyse götürün bence, kendi kendine açılma şansı yok çünkü. Açtıktan sonra tekrar edebilir, bizimde tekrar etti ama şuan çok az bir iki milim kadar. İlerde sorun olmaz diye düşünüyorum şuan. Ara ara kontrol etmekte fayda var. Hem bebeğiniz daha küçükmüş kapandikca elle müdahaleyle kendiniz actirirsiniz. Hafif yanlara ve aşağı doğru çektirerek. Canı acımaz dedi doktor açarken sadece korktuğu için ağlarmis.