BaderyaKazak 2.Aydan beri öyle uyuyor😊10aylık şimdi.Kafasını çok erken döndürmüştü ben korkmadım hiç o yüzden ama uyurken kameradan hep izledim hiç sorun yaşamadık çok şükür.Sizinki bir de dönüyormuş komple.. bence korkmayın öyle rahat ediyor demekki.Odası ayrıysa kamera alın çıt sesini duyarsınız,eğer odanızdaysa da zaten dönse duyulur direk,problem olmaz diye düşünüyorum boşuna uykusuz kalmayın 🙏🏻