Merhabalar anneler, ben bugun lansinoh anne sütü toplayıcısini aldim amacim süt sağmak degil zaten bebegimin yaninda olduğum için sağma ihtiyacim yok. Bu ürünü alma nedenim bir göğsü emzirirken digerinden süt akmasi üstümün başımın sürekli kirlenmesi, akarken stres olduğum icin surekli biseylerler örtmeye calistigim icin bebegimi huzurla emzirememem. Ürünü bugun kullandim vakum yapiyor ve göğsümü acitti ve sanki mememi boşaltti. Ben ozellikle akan sütü toplasin diye aldim bu ürünü vakumuda bir iki kere cikti. Ben sanirim bu ürünü kullanmayi beceremedim. Aranizda kullanan var mi bilgi verebilir misiniz?